Sunday, July 5, 2009

dinner reunion



dinner yg paling best aku rasa.. mmg gempak ar.. tahniah kpd sape2 yg anjurkan. dinner reunion ni wat kat kelab shah alam.. ats bukit kat swiming pool s.a, skng sblh dia dah naik tesco,. heheheh...pd mlm ni ada psmbhn budak2 junior n geng2 kita yg smbg study.. member2 kita pon ada yg naik nyanyi ats stage terutamanyer apis raup ngn nani..hahahha.. bgaduh dlm irama nyanyi..touching beb... aku dpt cabutan btuah sehelai t-shirt,, smpai skg aku simpan, lom pakai lg tu..

3 comments:

  1. pipi aku gemok..kuang3.. skg da slim balik..

    ReplyDelete
  2. aritu aku sembang ngan saat, dia kata dia baru keluar dating ngan kak lang (maziah)yg dok sebelah apis raop kat pics ataih tu. dulu aku jumpa kat komtar penang dia keja ngan Koh Tsu Koon, la DAP pegang dia dah tukaq keja jadi PTD kat Putrajaya,Nurul (aweks arien) aku ada jumpa kat Jalan masjid India, dia kata keja kat Maybank, rasanya dah kawen kot ngan arien ataupun bertunang, aku pun lama tak dengaq crita pasai arien, pastu Honda (faizal, yg dok sebelah man ataih) aku jumpa kat kangaq, la dia keja ngan Jab. Pertahanan Awam Perlis, dia kata nak sambung master nak jd pensyarah, tapi tak tau la jadi ka dak

    ReplyDelete
  3. honda ada dok main2 kat fakulti skg.. xtau dia wat pe.. oo maziah da ada kL ek.? saat xbgtaw pun.. arien lom kawin lg ngn nurul.. arin skg cameraman kementerian pertanian kat putrajaya.

    ReplyDelete