Thursday, July 23, 2009

dillah kelantan pengurusan seni


hari ini aku menerima email drpd dilla.. antara korang2 suma, anda masih ingat lagi kat dilla... urmm lau xigt aku bg hint la skit bak kata dilla dlm email aku.. dilla ni dulu 1 kelas dgn aku kelas pgurusan seni.. dilla ni jg 1 geng dgn geng2 kelantan yg lain,, ceh p'kauman tul.. hahaha.. antara geng2 dia kak nor, mek na, ita, mimi n hasnor.. dlm email nye, dilla skng pon study kat upsi jg, da sem 4 skang.. amboiiii2 tmbh lg sorang member kita jd cikgu nih...heheheh,,..sbnrye kalo korang nak tau? si dilla ni dah kawin.. gambr dia yg b'dua tu husband dia lah.. stylo giler sial...dasyat jg..kakakak.. lau nak tau dia tak mo aku post gmbr dia dlm blog ni tp aku hentam saja..hahahha..jgn marah dilla..ni tuk kawan2 lain jg.. xslh tayang husband kat member2 kan..?? tul x kawan? urmm hari ni aku jg dikejutkan oleh panngilan drpd liza pnjg.. nmpk dia telah kembali kpd jln yg benar..hahahaha.. tq liza coz support my blog dan x lupa kpd kawan yg lain.. terima kasih byk2..

No comments:

Post a Comment