Saturday, August 22, 2009

perbarisan FSP

ini lah barisan kita, yg ikhlas berjuang, siap sedia berkorban untuk ibu pertiwi... xde kn mgena pun dgn lagu ni.. kekekek.. sebenarnye kalo korang masih teringat ini adalah gambar latihan perbarisan yg kita mewakili fakulti.. yg menakjubkan kita telah memenangi pertandingan tersebut dgn membuat persembahan yg paling memukau juri2 dan seluruh penuntut uitm,, kita tlh mdpt markah 99.8% keseluruhannye.. markah yg paling ttinggi.. hahhahaha...betul ni,, aku igt lagi.. hasil keberkatan kerja team work dan latihan yg bdisiplin kita tllh bjaya mmbuktikan yg kt boleh w/pon fakulti fsp baru ditubuhkan.. begitu bersemangat dan ceria... kalo anda suma perasan aku xde pon dl ramai2 tu,, nak tau aku kat mana? tu haa yg kat blakang berbaju kuning, seluar slack n kasut spot.. bodoh giler ..hahhaha.. aku sbnrnye sbgai pemuzik gedombak utk persembahan kumpulan kita ni.. heheheh

4 comments:

  1. hahaha masa tu kita semua rapat giler kan.siap joget2 lagi mlm tu

    ReplyDelete
  2. yg tu pon aku igt.. kakakka.. tapi yg korang dok joget sambil2 sambar budak pompuan 'fakulti hokat' kan.. layannnnn men pelok2.. hahaha

    ReplyDelete
  3. aku tokde nok peluk, bebudak enjin dok kacau, nate sungguh takdok rezki

    ReplyDelete
  4. hahaha... mu xmandi maso tu.. hahaha.. tapi xpo mu boleh pelok k.ina tiap2 mlm...

    ReplyDelete