Tuesday, May 19, 2009

reunion

apa yang anda lihat ini adalah majlis reunion fakuti kita yg blansg di puncak perdana... tarikhnye ialah pada 17/8/2008.. da lama dah.. heheh.. saja aku nak myingkap kisah renuion ni..
tapi anda percaya x yang hadir hanyalah 4 orang shj... aku, saat, wan dasuki(junior skrin) dan fendi(junior lakon)sedih kan... yg ramai2 tu hanyelah lecture&staf je. mana kalian suma berada.. walaupon bekerja aku masih gagah lg mnjenguk fakulti kerana bagi aku ,pengalaman belajar merupakaan detik yg paling indah.. tipu la kalo kita menafikannyer.. percayalah.. walaupon seteruk mana aku&kamu suma mghadapinye.
Di sini terlalu byk kenangan yg akhirnya mngajar kita menjadi sempurna da berguna utk diri sendiri dan org2 lain.. bagi aku bila mjenguk fakulti aku merasakan kalian suma berada di sebelah aku.. tergiang2 d telinga ku suara2 gurau senda, ketawa, marah, merajuk kamu.. alangkah indahnye kalo dpt mgulangi kembali detik2 ini.
aku bukanlah budaks pintar mana... bukanlah sepopular mana.. bukanlah baik mana.. bukanlah jahat sangat TAPI kehadiran aku bknlah di cerca sgt.. aku wujud sbg insan yg normal... mcari pljran, sahabat, hiburan, lawan dan pasangan...
kepada kalian2 semua jika ada tsilap langkah, tercabul cakap,terangkat tangan dan kaki, termengendap mata, umpat/keji di dengar.. ampun dan maaf di pinta... i luv u my all fren.. wish u gud luck.. keep in touch..

1 comment: